چهار خانه فرهنگ دیجیتال در مساجد خراسان شمالی افتتاح شد

خانه فرهنگ و دیجیتال قمر بنی هاشم

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://khanehdigital.lxb.ir خوش آمد میگویم ... آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند / چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند/به دشمن علی بگو به کوری دو چشمتان / پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند . . . دهه فجر مبارک. می‌اندازند..

 

افتتاح چهار خانه فرهنگ دیجیتال در مساجد خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: این مراکز در دبیرخانه کانون های 'علی بن ابیطالب' و 'قمربنی هاشم' در شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم، کانون 'انصار المهدی' در شهر 'درق' و کانون 'موسی بن جعفر' در شهر گرمه راه اندازی شده است.

'هاشم شیرازیان' افزود: حدود 900 میلیون ریال برای راه اندازی این خانه های فرهنگ دیجیتال و تجهیز آن به رایانه، سخت افزارهای دیجیتالی، نرم افزار ها و بازی های رایانه ای، منابع علمی و مقاله های الکترونیکی هزینه شده است.

وی گفت: خانه های فرهنگ دیجیتال در اماکنی نظیر موسسه های قرآنی، کانون فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه های عمومی و دانشگاه ها به منظور ارائه خدمات و سرگرمی راه اندازی می شود.

اوافزود: خانه فرهنگ دیجیتال دارای خدماتی نظیر ارایه نرم افزارهای رایانه ای، اینترنت پاک، بازی های رایانه ای و معرفی و ارائه محتواهای دیجیتال مناسب برای تلفن همراه و انتشار آن ها از طریق آنتن بلوتوث نصب شده در مرکز است.

شیرازیان ارایه خدمات الکترونیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهالی فرهنگ و سایر خدمات الکترونیکی دولتی برای فرهنگ سازی صحیح فناوری اطلاعات در کشور و نیز برپایی دوره های مختلف آموزشی به صورت حقیقی و مجازی را از دیگر اهداف راه اندازی خانه های فرهنگ دیجیتال برشمرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 آبان 1388برچسب:,

] [ 10:31 ] [ مهدی عبدی ]

[ ]